نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
حمایت تمام قد از كریستیانو رونالدو!

حمایت تمام قد از كریستیانو رونالدو!

 

بعید است تاریخ یوونتوس چنین حمایت یكپارچه و كم‌نظیری را در خصوص ستاره‌های ورودی به این باشگاه به خود دیده باشد. در میان اظهارنظرهای مختلف؛ از دوست تا رقیب همه یكصدا ورود او را خوشامد می‌گویند و حضورش را غنیمتی تأثیرگزار برای یوونتوس و فوتبال ایتالیا قلمداد می‌كنند.

 

با ورود كریستیانو رونالدو به تورین، بار دیگر این ستاره پرتغالی به سرخط اخبار ورزشی بازگشته است. «كوریه‌ره دلا اسپورت»؛ روزنامه ورزشی پر تیتراژ پایتخت ایتالیا در شماره امروز خود به سراغ دیوید ترزه‌گه و مائورو كامورانزی دو ستاره سالهای نه‌چندان دور یوونتوس رفته و نظر آنها در خصوص انتقال این بازیكن نامدار به جمع بیانكونری‌ها جویا شده است.

 

دیوید ترزه‌گه:

 

این روزها همه در مورد رونالدو با هم صحبت می‌كنند؛ بازیكنی كه مبدل به بخشی از خانواده یوونتوس شده است. او مایه مباهات یوونتوس در رقابت‌های اروپایی خواهد بود؛ فوق‌ستاره‌ای با استانداردی فراتر از حد عادی جهانِ فوتبال. حالا زمان آن فرا رسیده است تا با انگیزه و امید بیشتری به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بیاندیشیم. با این حال همانطور كه الگری به درستی اشاره كرده نباید حضور رونالدو، تیم را مغرور كند. برای ایستادن بر قله افتخار و قهرمانی راه طولانی در پیش است؛ هرچند بسیار امیدوارم كه یووه این مسیر را با سربلندی به پایان برساند.

 

 

مائورو كامورانزی:

 

مهم‌ترین نكته در این انتقال، بازگشت توجهات به فوتبال ایتالیا است. یوونتوس یكی از مهم‌ترین بازیكنان فوتبال جهان را به خدمت گرفته؛ كیفیت بازیكن بزرگی همچون رونالدو می‌تواند تفاوت‌های فراوانی را در زمینِ بازی رقم بزند. تقریباً از زمان حضور زیدان تا به امروز، فوق‌ستاره‌ای مثل او به یووه نپیوسته بود و همه از این اتفاق به شدت خوشحالیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: